Searching for jannah

Im the boss here

Aisha :) Kamsahamnida .


Entries Saya Linkies Past


Musik


Masa itu Emas!

Memo dari Penulis

Mintak klik iklan diatas dan delete. TQ. :)

Credits!

Template: zaatboy boy
Basecodes: AtieQa Afiqah
Others:   

Im Graduate from ILP.



Well, banyak benda berlaku. It not enough to make myself clear and knew what happen next, but InsyaAllah, next problem i will face it, not facebook it. haha. nmpak sgt mencopy past. Alhamdulillah, clearly, im done semester 4 , so 4 more semester to through it. InsyaAllah, mne thing could happen. I must ready my physical and metal. Bile fikirkan balik nak dekat setahun kot aku blaja kat johor ni, haha bile ckp ap yg aku tahu memasak, setakat ni pegang kuali dengan senduk bole la. haha Alhamdulillah, before this pernah amik plus belajar sijil dari ILP (Institut Latihan Perindustrian) Kuala Lumpur. (Woiii, sijil pun 2 tahun setengah okay.) Alaaaa, dekat jeee kat Sg Besi nunnn. tak jauh mne if nk byangkan kat Johor tu. -.- so nk kongsikan sikit gambar masa graduate kat PICC (Putrajaya International Covention Center).


nampak tak nervous disitu. haha, okay fine malu malu.



This is am, kawan sejak habis blaja ILP tak silap plus Perlajar terbaik. Mcmane tegur pun dh lupa, sbb dlu fail bab tegur lelaki.But now kawan baik. :) Alhamdulillah.

























aku bukan pengemar bunga pun, dah warning kot jgn beli bunga, haha ini pun kes ibu bagi. -.- so dh hancur amik bear je. itu pun gantung kat cermin belajar. Those yg bg bunga kat aku minta maaf byak2 mmg ke tong sampah melain korang bg bear, mmg simpan. :)


Alhamdulillah, sangat penat dah berkurun cerita ni kot habis ILP convo ni pun kes dh lama terperap lps tu main kejar2 dengan report praktikal, selamat sempat hntar. :P so ni ade gmbr lagi utk tatapan korang since dah hbis sem 4, ini gmbr time hntar buku report. :)


Act ni final report Encik E. hehe *senyum kambing. Aku belek dan "Pergh, kemas siuttt." so aku suruh housemate aku amik gmbr, wakaka. -.- sy paham perangai buruk. hehe kenangan.!


ni housemate titew. haha gediksss okay. :D Alhamdulillah, susah senang mmg gamak la jawabnya.


Tipu la klu byak tak byak dugaan yg aku tempuh, semuanya buat aku naik darah, air mata mcm air hujan. nak menangis pun tak de, air liur mungkin.lps tu dugaan bile sibuk mengatal, HAR HAR HAR, Opsss kluar nya, suara garau mak. >_< Aku senyap sikit bab Jodoh ni bukan ap those yang dlu follow aku baca balik ap yg berlaku dengan mantan aku tu mst korang tertanya2 siapa jejaka yang aku sorok kan.? bukan tiba masanya, InsyaAllah kalau aku dah ready, aku kenalkan. :) To MAntan ku, Mabruk, dah bakal jadi Imam, moga bahagia hangga syurga. :) So itu je kot entry aku, aku scroll atas bawah atas bawah, fuyoooooo, gile. panjang weyhh. haha ni kes malas nk buat taik mata mmg la. so hope korang enjoy entry ni. Assalamualaikum.