Searching for jannah

Im the boss here

Aisha :) Kamsahamnida .


Entries Saya Linkies Past


Musik


Masa itu Emas!

Memo dari Penulis

Mintak klik iklan diatas dan delete. TQ. :)

Credits!

Template: zaatboy boy
Basecodes: AtieQa Afiqah
Others:   

3 bulan praktikal.?

Assalamualaikum,

As y'all can see aku bru je dpt update blog. ngeh ngeh, bukan sebab mlm act aku pun pinjam lappy housemate aku. diorg kecoh nk update sume dlm FB, sedangkan aku. humphh insta pun kejap timbul kjap menyelam. letih weyhhh. hehe. just nk bg tahu before this aku kan study kat JB now tgh praktikal selama 3 bulan di Cyberview Resort & Spa, so kat sini la aku tinggal dan praktikal. huehue.

Alhamdulillah now dah 2 minggu kat sini withyout any problem. now menyusuri ke 3 minggu setiap sebulan kiteorg akan ke bahagian kitchen lain, sbb kat resort ni ade 3 bahagian kitchen yang besar. lebih kurang la, yang kiteorg ni sebenarnya ade 7 org. seorg lelaki, selebihnya pompuan lerrr, aku tergolong jugak tuuuu, the best part aku tk perlu berkongsi bilik. hew hew even aku ni dlm kategori penakut tapi, aku masih bole tahan la gelap die.

yang best nye, ayah dgn ibu bagi kereta kancil. even kereta mcm unzur tapi still bole bergerak lagi la. hew hew. terima kasih ayah. ^^ even akk tahu ayah tk bg drive. wakaka. so nk ke resort tu sememang dlm 20 minit. hew hew. so mmg menapak la kannnnn. tp selalu nya aku akn dtg awal. skrg ni kat kitchen aku nama nya Bistro Cascata, lebih kurang italiano la sikit. itu nama kitchen aku. sememangnya kt kicthen tu ade 2 shift je. dari pukul 11 am - 7pm & 3pm - 11 pm. seminggu lepas aku shift pagi tp sejak ari ap tah aku kne dtg malam, cuak jugak la. pepaham je la memalam kannnn.

kiteorg stay kat cyber 7. haha so mari la meramai2kan dtg ke sini. hew hew.apa2 nty aku update. tadaaaaa.