Searching for jannah

Im the boss here

Aisha :) Kamsahamnida .


Entries Saya Linkies Past


Musik


Masa itu Emas!

Memo dari Penulis

Mintak klik iklan diatas dan delete. TQ. :)

Credits!

Template: zaatboy boy
Basecodes: AtieQa Afiqah
Others:   

Dalam diam aku kecewa.



Sory dh lama tk update blog, mst ade yg tertunggu kan? erm, aku tak tahu la ap yg berlaku mungkin ini takdir aku. HAHA, nmpak tak ayat poyozzz disitu. Alhamdulillah, dah bole catch up japanese aritu midterm boleh tahan jugak la. A kotttt. hahaha Alhamdulillah, but sem aku ade problem bab hati ke hati ni. those yang pernah ade dlm list friend dlm blog mst pernah bacakan entry before ni yang aku bercinta selama 3 tahun then putus but now! ade org ketuk pintu hati aku time aku tgh suka kat Encik E. :( Encik S la maksudnya. Just now, kiteorg kawan, but kat FB aku dh unfriend dahhhh, tak mau la die, nty die kuat stalker status aku, dah la aku ni suka buat status yang merepek meraban. Huarghhhhhh.

Alhamdulillah, lagi 2 minggu nk final ye, doakan sy. japanese mst skor! sbb dh janji nk g sambung kat jepun. hehe. bukan senang nk tambah bahasa. hehe setakat ni not bad. susah senang aku aku tetap sujud kepadaNya, Alhamdulillah tak bergantung sgt dengan parent. masih boleh kawal lg. InsyaAllah balik KL 3 august dah pun beli tiket, so kawan2 taman keramat woiiii, tggu la beta disana, mahu jumpa semua. :') Kerinduan melanda. hik hik. Just rindu nk jumpa BFF, shopping, pilih style tudung ap nk pakai masa raya. Ahhhhh. serious i just miss that moment. rindunyaaaa!

InsyaAllah, after semester break iaitu slpas raya aku kne stay kolej one week sbb aku kne ap tah. hehe dah biasa kolej aku tu mencekik duit parent aku, biasalah, org tak pernah nk mencekik duit parent mak bapak sendiri tu yang mencekik duit parent mak bapak org lain. hew hew hew. lepas tu aku akan ke Pahang untuk opraktikal selama 3 bulan dan lps praktikal aku trus balik JB nk kerja part time kat sne smpai aku start sem 5, sgt mls nk balik KL. mungkin KL dah tak de sape kot, kawan2 sume busy. hehe. moga everything berjalan dengan lancar. harap sgt fizikal dgn mental dh bersedia nk mendengar caci maki dri Chef. huahuahua. so apa2 je follow FB. sorry dh lama tak komen blog korang insyaAllah, ill be back. :) Thanks.