Searching for jannah

Im the boss here

Aisha :) Kamsahamnida .


Entries Saya Linkies Past


Musik


Masa itu Emas!

Memo dari Penulis

Mintak klik iklan diatas dan delete. TQ. :)

Credits!

Template: zaatboy boy
Basecodes: AtieQa Afiqah
Others:   

the TIRED of semster three.



Kepenatan yang melanda smpai tak sempat nak balik KL. haihhhh. terlalu busy, smpai aku mengabaikan kau wahai blog.! soryy. Ingat azam aku semester tiga nie nk rajin la up date blog, hupenya hampeh. erm, puihhhh. Aku tak tahu nk ckp mcmane but serious lg, aku mmg tak dpt kluar dlm semster 3 but serious-ly mmg beban terasa sgt.

3 bulan jauh dengan family, tak balik pun. dalam masa 3 bulan agak busy jugak. sbb skrg ni dah semester 3 so semester 4 dh kne pergi praktikal yang pertama so aisha ambik kat Pahang, ni kes follow classmate je sbb mmg tak tahu nk g mana. so amik jalan yang senang follow je budak2 ni. Alhamdulillah, no bad la. everything berjalan dengan lancar.

Dalam masa yang sama, urm aku ade berkenalan dengan Encik E Nama penuh die rahsia okay. erm die senior la. but seriously die tu mmg ade ciri2 yang aku minat pada seseorang lelaki. hehe Aritu agak terkejut la, dan bnde yang tak disangke, erkk aku pergi mintak no die depan2. haha time tu aku bet dengan fara ckp yang aku akan dpt kan no fon die dalam masa seminggu. tapi isnin smpai khamis mmg tak jumpa encik E tu. musykil jugak. so time tu agak pasrah jugak la yang ni dh bet dgn fara. tapi alhamdulillah mmg mcm nk bersilat jugak la bile dh dpt no die. time tu plak die otw nk naik tangge hehe tetibe aku berhenti kat tgh2 jalan die pun mcm terkejut kot. haha klaka weyhhh. mcm nk tgkp je gmbr die time tu. hehe. Alhamdulillah, die bg no die.

Dalam cerita lain plak, aku busy dengan exam mid term hurm. isnin smpai khamis. setiap hari satu paper. Alhamdulillah tak de yg clash. hehe risau jugak. hari ini adalah paper yang kedua. insyaAllah, panjang umur Jumaat ni balik KL. hehe setelah 3 bulan tak jejak KL, akhirnya ku pulang jua. so ape2 aisha story lg. okayyy. terima kasih sudi membaca.