Searching for jannah

Im the boss here

Aisha :) Kamsahamnida .


Entries Saya Linkies Past


Musik


Masa itu Emas!

Memo dari Penulis

Mintak klik iklan diatas dan delete. TQ. :)

Credits!

Template: zaatboy boy
Basecodes: AtieQa Afiqah
Others:   

The Best Present for This Semester



Alhamdulillah, sgt bersyukur when dapat berkenalan dengan Encik E tanpa dirancang. Alhamdulillah, even diri ni byak sangat buruk dari baik, so bersyukur sangat Allah bg peluang untuk berkenlan dengan Encik E. Ini adalah hadiah yg paling tk boleh dilupakan dan tak boleh nk diganti dengan wang ringgit. serious tak laku.

Tak pernah terdetik pun dalam diri aku, aku boleh nk duduk sebelah dengan Encik E dalam bas td. Alhamdulillah, bersyukur sangat, sepanjang dari hostel nk ke Kolej, die byak bercerita tentang diri die, even aku nk tahu sangat psal keluarga die. Pluss, suka sangat tgok die bercerita, Ramai orang cakap aku dengan die mmg banyak persamaan, bg aku tak kot. die sgt minat lagu korea. ahaks, itu mmg persamaan kami, then die sgt ringan mulut nk bercerita psal korea. Berharap sangat yang Allah bagi peluang untuk kenal dengan die dengan lebih rapat. hehehe

Sebenarnya aku agk terkejut bile depan aku tu Encik S, wakaka tak pe la. ini just aku nk knal dengan Encik E jeeee. heheeh. Ya Allah permudahkan, berharap sangat dalam kenal dengan family die, die sgt main tarik tali. Ohhhh, lupa insyaAllah 3rd July ade retest Paper Japanese. haihhh Permudahkan la, dah la assgment tengah mengunung. humph nk lepak pun dah tak de masa. :( k la, nk sambung buat asggment, insyaAllah ade masa lagi aku update lg. Thank those yang follow. Salam Ramadhan Advance dari aisha.