Searching for jannah

Im the boss here

Aisha :) Kamsahamnida .


Entries Saya Linkies Past


Musik


Masa itu Emas!

Memo dari Penulis

Mintak klik iklan diatas dan delete. TQ. :)

Credits!

Template: zaatboy boy
Basecodes: AtieQa Afiqah
Others:   

blog aku kah itu?



bile ckp pasal rangking ni, aku mmg akn beratur pada barisan paling hujung sekali. haha , bukan nk cakap ap, aku ni mmg la tk setanding dengan blogger lain. nak bgtahu yang aku ni blum tentu bole berdiri atas kaki sendiri dlm dunia blogger yang luas gile tk gile ni.? nak kata follower aku 39 je tak lepas 50 , bak kate ade adik aku "eleh, follower kau tu ckup-ckup makan je kak sha.? Jgan la kau nk mimpi nak ade orang follow kau smpai 2 ke 3 ratus." - Glup, sentap hati aku. haha.

mungkin kot, mmg tk, tk mintak pun aku join dunia blogger ni bukan nk jadi famous bagai, atau dikenali ramai, atau nk bergosip sana sini (nk tmbah dosa kering) atau bg resepi ke? hehe <--- bakal kot. hehe, aku taip n join dalam dunia blogger ni aku nak share tentang kegembiraan aku sebagai seorang anak, seorang pelajar, seorang muslimah dan seorang umat kat atas dunia ni.

Aku mcm musykil sebenar nya, tengah dok baca entry daripada blogger yang dah up kot. haha erm, agak terkecut dan terkejut bila ade di side bar beliau ade nama blog aku. *tolong la pengsan sekjap then sedar balik. haha lawak, terkejut, terkezut dan terkecut sbb 1st time ade kat side bar beliau "famiy and friend."


http://reezaffan.blogspot.com


hah, yang aku katakan. haha mintak tolong jadi follower beliau jugak ye. as follower die, ap yang pasti die seorang blogger yang tak cerewet kot, haha so far entry2 die byak ketawa2, tentang dunia semasa, sporting blogger. haha tak bole lebih kang salah cakap trus kne blacklist, baru nk terasa macho sbb ade kat family and friend beliau.kih kih kih. so jangan la segan2 mau follow beliau. *penambahan byaran sbb promote blogger, masuk dlm buku 555 ye affan. haha. setakat ni tu je kot, hehe. terima kasih sudi baca. :)