Searching for jannah

Im the boss here

Aisha :) Kamsahamnida .


Entries Saya Linkies Past


Musik


Masa itu Emas!

Memo dari Penulis

Mintak klik iklan diatas dan delete. TQ. :)

Credits!

Template: zaatboy boy
Basecodes: AtieQa Afiqah
Others:   

Atlet pencen beramah mesra.



Pejam celik pejam celik eh eh, sebulan dah aku manjekan lemak aku. haha berjoget lambak la lembak aku. nak dekat sebulan dok umah tpi satu haremmm aku tak update blog aku bercuti. hahaha padehal mcm2 berlaku, tapi aku ni mmg minah malas nk menaip if ade masa lapang dok melangok depan tv usha citer cartoon aku. hehehe aku ni bab edit2 ni tak de la reti mne tgok aku punyer blog bertukar wajah bagai. haha. orangnya tetap maintain beb.


with sahabat dilla. :) jatuh cinta masa gintil bola hoki. hik hik


Actually cuti ni byak aktiviti cuma malas nk update bagai. humph. Alhamdulillah, sangat gembira jumpa dengan die, byak kisah actually yg aku konsi dengan dilla ni. humphhh, gembira sendih. err paling wa takut time die dah press minyak kereta tapi tak jalan, aku tgok gear die, erm still P.? err, bayangkan press minyak mcm nk kalahkn F1 tuuu. >_< taubat la nak. haha but still i love her. hihi.


ni lastman hoki, wan. hehe. die klu clear ball, mmg semua pemain gerun


aku ni klu bab cartoon mmg peel aku dri kecik suka tgok cartoon, so bile aku usha si wan ni muka die lebih kurang mcm Mulan, korang tengok tak? ala, cartoon yg lawan2 tuuu.? err kjap aku bg gmbr.


ni mulan yg aku habaq mai td.


maybe sekali imbas kut. hihi wan dlu mcm senyap sikit kot, skrg ni mcm garang kot. haha, but still best. hehe td masa main bowling not bad la. hehehe. rindunyaaaaaa. *sambil hentak kepala kat dinding. hik hik hik


ni mira nooooodin, err berapa harkat? hehe. die kurussssss sgt. err berapa harkat? haha.


baikkkkkk gile hehe. suka sgt dgn die. hehe. suka gile gile. hehehe. pakai speck, sekali je ajar main bowling perghhhh, lawan toke beb. hehe alahai rindu pulak bersukan kat skola dlu. humphhh. sekarang sume tarak, yang ade kenangan je. Alhamdulillah, semua sehat2 belaka atlet2 pencen ni. :)


yang tengah ni aten, keeper hoki dlu. *aku bongok mcm nenek laaa. >_< *aku nk tgkp gmbr dgn die sikit tak bg. ni je gmbr aku dgn die


errr,kau orang tengok pegang bola bowling pun mcm aku pegang ank 3 org, alahai tak larat bagai tu. hehe, alhamdulillah kenangan lg. hehee actually aku dh kehabisan idea nk buat penutup, err, terima kasih sudi ambil tahu tentang atlet gendang gendut ini. haha. sekian.