Searching for jannah

Im the boss here

Aisha :) Kamsahamnida .


Entries Saya Linkies Past


Musik


Masa itu Emas!

Memo dari Penulis

Mintak klik iklan diatas dan delete. TQ. :)

Credits!

Template: zaatboy boy
Basecodes: AtieQa Afiqah
Others:   

adakah sejarah berulang lagi.?



agak gerun aku pilih tajuk entry kali ni. HAHA bukan nk takutkan korang pun, saje nk bg gimik yang tak seberapa melanda. dah tajuk aku pun tentang sejarah maknenya berkenan dengan kehidupan aku yang lalu, memandang kan aku satu hari kat stadium hoki tun razak kat jalan duta nunnnn. haha kurus jugak la sekejap sebab bermandi dengan peluh sendiri. hehe Alhamdulillah, tk berebut kerusi dengan budak junior sebab kiteorg 4 org dh bincang nk naik kereta, then mira nooordin volunteer kan diri nk bawak kereta sekali gus jadi driver kiteorg. hehe. senang kan kalau ade lesen ni sesiapa bole bawak kereta yang bergear Auto. hehe. Actually, prgi 5 org. tp dilla tk dpt join sbb jage adik die kat rumah, so yang dtg dengan semangat berkobar2 ni 4 org je hehe.


wan, mira, aten, aku.


ni je la senior yang 1st batch 2009 ke 2008 pergh dh lupa la, aku bab2 sejarah ni pun bukan nk mengingat sangat biasa la since umur dh meningkat byak bnde plak aku nk fikir. maybe mukadimah aku tak de la terer mne tapi apa yang aku tulis ni bukan rekaan untuk mendapat ranking kat nuffnang, bagi aku hoki tu satu permainan yang korang bole lepas geram mcm campak je mamat2 atau minah2 yang korang sakitkan hati tu, dengan mengumpul seluruh tenaga, korang bole bukak gear lima, drek atau push kuat2 stik hoki yang menyilau2 tu. :)

Jeng jeng, hari yang di tunggu-tunggu kan telah tiba, jumaat. permudahkan la dieorg nak berperang denga sempurnag hingga menawan title Johan. Aminn.





" Ya Allah, mereka cuba sedaya upaya dengan penuh tanggunjawab yang dieorang pikul, beri la mereka peluang untuk menjadi johan, Engkau yang menentukan, mereka hanya merancang dan berusaha, permudahkan urusan mereka dengan berkat ilmu yang diajr. Biar mereka mengkecapi kegemilangan kami sebagai senior mereka yang pernah menjadi Johan dua tahun berturut-turut. Aminn"


Dear junior, kakak senior always behind you guys, even tak selalu dtg n jerit kat korang kiteorg tahu yang korang bole dapatkan title johan untuk kali ini. Buat la sehabis baik, dengan status korang yang tengah semi final, mmg penat dan letih, sampai ade yang bergenang air mata dengan dugaan ni, bnde ni semua orang akan cakap bukan senang dan tiada seorang pun ckp bnde susah, melainkan cara korang bermain. okay. :) tolong jadi johan untuk diri sendiri, untuk pemain dan utk sekolah.

Thank for reading.